Nike – de la papuci la adidasi sport de outlet
În sfârșit, pantofii de alergare ar trebui să răspundă nevoilor alergătorilor și sportivilor de top. În cele din urmă ar trebui să fie confortabili, să ofere randament pe toate suprafețele, să creeze cele mai bune condiții pentru o alergare de succes.
Bill Bowerman cunoștea cerințele. La urma urmei, în calitate de antrenor de atletism la Universitatea din Oregon, el a antrenat deja nenumărați sportivi și a asistat la prima luptă cu încălțămintea destul de modestă.
De aceea a lucrat cu producătorul japonez Onitsuka Tiger și în cele din urmă a făcut echipă cu Phil Knight în 1964 pentru a fonda compania Blue Ribbon Sports. Acesta a fost primul pas.
Pasul doi s-a realizat la începutul anilor 1970. În primul rând, Bowerman și Knight și-au redenumit compania în 1971 și i-au dat numele zeiței grecești a victoriei: s-a născut NIKE – și un an mai târziu, la timp pentru Jocurile Olimpice de la München, a publicat Cortez, un produs semnat pentru companie din Oregon.
Motive bune pentru a alege incaltaminte Nike
- Premii: Potrivit revistei FORTUNE, NIKE a fost unul dintre cei mai buni 100 de angajatori din SUA de ani de zile.
- Protecția mediului: NIKE se angajează în sustenabilitate. Pentru aceasta, compania dorește să se bazeze 100% pe energiile regenerabile.
- Echitate: oportunități egale pentru toată lumea: inițiativa EGALITATE își propune să încurajeze oamenii să transfere valori precum corectitudinea și respectul de la sport la viața de zi cu zi.
Phil Knight făcuse, evident, o cercetare bună. Pentru lucrarea de masterat, economistul căuta o strategie pentru a sparge atotputernicia Adidas și PUMA pe piața americană de articole sportive.
Proiectat în 1971 pentru un incredibil 35 de dolari de către studentul la grafică Carolyn Davidson, lungul legendar Swoosh este acum una dintre cele mai renumite mărci comerciale din întreaga lume. În plus, au existat lozinci atrăgătoare precum „Just do it”, care a rezonat în întreaga lume de generații.
În 1984, NIKE a semnat pe Michael Jordan, un jucător de baschet care era încă relativ necunoscut pe plan internațional la acea vreme. Colaborarea Nike-Jordan a spart rapid topul vanzarilor.
„Nu exista arta fara lupta”
… a spus odată cofondatorul Phil Knight. Un motto care a adus NIKE pe tronul producătorului de articole sportive la sfârșitul anilor 1980. O filozofie pe care compania a continuat să o urmărească în toate epocile cu Swoosh.
Parteneriatele magice întotdeauna ca factor X: De peste 20 de ani, echipa națională de fotbal braziliană a jucat în NIKE. Serena Williams și Rafael Nadal, două legende ale tenisului sunt de asemenea sponsorizate de NIKE.
Cooperarea cu NBA a fost reluată în 2017. Cu LeBron James , succesorul necontestat al Jordanului se împodobește cu Swoosh, vedeta pop Justin Timberlake poartă Jordan și pictograma modei Virgil Abloh a creat unele dintre cele mai râvnite perechi de adidași din ultimii ani cu creațiile sale Nike Off-White.
Mereu cu un pas mai in fata decât alții. Produsele NIKE reprezintă inovație, stil și tehnologii speciale. Trei caracteristici care pot fi integrate în programul sportiv zilnic, precum și în viața de zi cu zi elegantă.
Nike Air Max Zoom sau Flyknit – tehnologii pentru performanță
Un pas important către stilul de stradă a avut loc la sfârșitul anilor ’80, când NIKE și-a făcut un pas in fata cu amortizarea talpii pe baza aerului la adidași.
Pe călcâiul Air Max One, proiectat de legendarul designer Tinker Hatfield, a apărut pentru prima dată o pernă de aer vizibilă. S-a născut amortizarea Air Max. Cu aceasta, NIKE a creat un tip de pantof care ar trebui să ofere confortul necesar pentru sport, alergare, precum și pentru viața de zi cu zi – și de atunci Nike a fost propulat in topul brandurilor cu incaltaminte sport.
Accentul se pune pe nevoile sportivilor de top, precum și pe cele ale sportivilor de agrement și ale prietenilor din stilul de viață. Pernele precum Air Max sau NIKE Zoom sunt la fel de confortabile si susțin performanța.
Modelele casual de tricouri, scurte, cu glugă sau pulovere sunt combinate cu materiale inovatoare precum Dri-FIT. Se compune din microfibre și poliester și elimină transpirația de pe piele.
În plus, există tehnologii precum Flyknit sau Free, care ar trebui să îmbunătățească experiența de mers și confortul. Vă permit să explorați la fel de bine cele mai populare magazine din Londra, Barcelona sau New York, vă ajută să va simtiti mai confortabil și mai eficient în timpul exercițiilor.
Imbracaminte sport Nike din outlet, acum pentru orice activitate
Modelele sport sunt utilizate ca bază, care au fost transformate în îmbrăcăminte de zi cu zi și își păstrează o mare parte din caracterul lor original. Spre deosebire de designul de multe ori minimalist al îmbrăcămintei sport, care este limitat vizual la elementele esențiale și în care anumite funcții joacă un rol deosebit de important, îmbrăcămintea din colecțiile de sport servește nevoia de a părea la modă.
UN STIL DE VIAȚĂ CONFORTABIL
Dacă vă îmbrăcați în îmbrăcăminte sport, aceasta nu numai că creează o impresie atletică asupra spectatorului, ci este și confortabilă. Moda versatilă vă permite să vă deplasați liber. Hainele sunt în mare parte dintr-un material elastic care se adaptează perfect la forma corpului tău.
Există atât modele decupate, cum ar fi hanorace, tricouri și pantaloni de antrenament, precum și articole strânse, cum ar fi colanți și bustiere.
O ținută completă la pret de outlet
Puteți pune laolaltă întreaga dvs. garderobă de îmbrăcăminte sport în funcție de dorințele voastre individuale. În plus față de pantaloni, cămăși, hanorace, jachete și alte articole de îmbrăcăminte, există și o mare selecție de adidași.
Era culturii sportului a început cu adidași în anii 1980. Atunci a devenit popular să se poarte pantofi sport de la mărci cunoscute în școală și pe stradă. Puteți să le combinați în continuare cu blugi sau să le purtați cu pantaloni de antrenament sau colanți, așa cum doriți.
În oraș veți întâlni mulți tineri bărbați și femei care, la fel ca dvs., acordă o mare importanță confortului sportiv. Colanții și pantalonii de antrenament sunt, de asemenea, ideali pentru tururi cu bicicleta și jogging.
Avantajele și dezavantajele modei sport
Îmbrăcămintea sport este, fără îndoială, mai confortabilă decât moda convențională de zi cu zi. De asemenea, are o funcționalitate peste medie, ceea ce înseamnă că oferă și avantaje clare în timpul liber și la locul de muncă. Îmbrăcămintea Athleisure este însă un stil vestimentar casual, care nu se încadrează în fiecare ambianță.
BENEFICII:
- potrivire bună datorită țesăturii elastice
- deplină libertate de mișcare
- management excelent al umidității
- respirabil
- rezistent la pliuri și ușor de întreținut
DEZAVANTAJ:
- Un design sportiv nu este potrivit la orice ocazie.
Obține reduceri la îmbrăcăminte Nike pentru oraș
Combinarea timpului liber cu sportul este un lucru fabulos. Puteți să vă prezentați așa cum sunteți oriunde și să vă arătați stilul de viață activ în mod public.
Pentru a deveni cu adevărat un punct de atracție, veți găsi multe modele în diferite culori de la producătorii de echipamente sport consacrați la nivel mondial din gama noastră.